Jim, Louise, Jens, Martina och Patrik.

Förtroende

Att bygga ett förtroende tar tid. Att rasera det går blixtsnabbt. Det handlar om förtroende för varumärket. Eller, som det heter på engelska, Brand Trust. Förtroende är något som uppstår mellan människor och oftast genom en direkt eller indirekt dialog. Den direkta dialogen sker mellan två individer, t.ex. vid en säljpresentation eller ett telefonsamtal. Den indirekta sker bl.a. via tidningar och teve, sociala medier etc... vilket innebär att parternas budskap tolkas och, i vissa fall, omformuleras eller förvrängs. Men oavsett hur ett meddelande når mottagaren är det hennes tolkning som avgör huruvida hon känner förtroende för avsändaren eller inte. 
Oavsett bransch är de mest framgångsrika varumärkena också de som människor litar mest på. Det är varumärken som håller vad de lovar – eller rättare sagt, det är varumärken som har lärt sig att lova vad de kan hålla.
Det är nämligen själva hemligheten bakom framgången. När människor känner ett förtroende som sträcker sig bortom det förnuftiga, blir de också lojala bortom det rationella. Därmed blir de mer toleranta för eventuella fel och brister, de upphör att (åtminstone emotionellt) göra jämförelser med konkurrerande varumärken och de rekommenderar varumärket oftare och mer entusiastiskt.
Förtroende är inte något man får. Det är något man förtjänar.
När ett förtroende sviktar hos en privatperson eller företag som inte håller vad dom lovar uppstår tyvärr spekulationer och det kan uppstå situationer som kan rasera allt man byggt upp! Här kan Vi som operatörer komma väl till hands och utvärdera och analysera om det finns grund till OM förtroendet har svikits eller om spekulationerna är besannade eller ej! 

Affärsidé 

Förtroende - Pålitlighet - Trovärdighet är ledord jag respekterar och försöker att efterstäva i mina filmuppdrag. 
Det bästa sättet att förtjäna förtroende tror jag är att lyssna på andra. På deras behov, önskemål, problem och utmaningar. Att göra saker för andra. Att få människor att bli nyfikna. Att inte försöka kontrollera människor eller situationer. Att erkänna att man inte alltid kan erbjuda den bästa lösningen. Att rekommendera en konkurrent om det är bättre för kunden. Att lova det man kan hålla, att kunna det man säger sig behärska och att verkligen fokusera på dem man säger sig ha i fokus. När det kommer till vår tjänst bevakning så handlar allt om att vara på rätt plats vid
rätt tillfälle med rätt utrustning!

Vision

Att erbjuda våra kunder det där extra utan att de behöver be om det. 
Intimitet handlar om den känsla av trygghet och säkerhet vi känner när vi anförtror någon med något. 
En del människor är konstant oroliga över  för hur andra uppfattar en, samt en allmän ovilja att aldrig vilja gå ifrån "sedan gammalt" beteenden. Det är den sortens självfokusering som gör att många företag och institutioner inte är kapabla att lösa livets alla små problem, samtidigt som de saknar förmågan att ha riktigt stora visioner. Och när företag och institutioner inte hör och agerar på våra små vardagliga problem, eller när de agerar på ett sätt som alla vi andra anser är omoraliskt eller oetiskt, förlorar vi förtroendet för dem.
 

DISKRETION

Vi tillämpar fullständig diskretion och sekretess i alla våra bevakningsuppdrag.
Önskar beställaren att all data raderas från uppdraget görs detta i samspråk med beställaren.
Vi jobbar med extremt kompetenta operatörer som noga valts ut för respektive uppdrag. 
När det kommer till teknisk utrustning så följer vi inte utvecklingen, vi är med och leder den! 
Information är idag en av världens mäktigaste valuta och skall behandlas med respekt.
"En person som inte får information kan inte ta ansvar. En person som får information kan inte låta bli att ta ansvar"
Avslutningsvis så äger alltid varje individ sitt eget resultat.